måndag 6 januari 2014

Did you sleep last night and do you remember dreams?

Låg produktiv dag som startades upp med en käftsmäll kl. 10.. 3h sömn men vem fan bryr sig, sova kan man göra när man dör.. Hade väl dock vart trevligt om man fick bestämma själv om man vill sova eller inte men högre makter jävlas med mig! Tog mitt förnuft tillfånga och snörade på löparskorna vilket resulterade i 5,8km på lite för lång tid.. (Någon har visst legat på latsidan under julen) Annars har jag spenderat restererande dag inomhus med Hanky Spanky och lite, lite städning!


Anledningen till att jag skriver här igen med så få timmars mellanrum är nog mest för att jag vill dela med mig av en jävligt grym låt med Periphery! Videon är helt skruvad.
MER SENAP ÅT FOLKET, typ!

Ha en fin kväll, för det tänker jag ha!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar