måndag 6 januari 2014

Time takes me away, from this year of affliction.

Det är alltid under sömnlösa perioder i mitt liv jag kommer på den puckade idén att blogga..
Tycker jag det är kul? -Nej. Behöver jag ventilera? -Ja!
Varför köper jag inte bara en jävla dagbok då? -Bra fråga!
I vilken ände skall jag börja i då? 2013 var ett jävligt långt år när man tänker efter. Har hunnit bocka av många sjuka saker och spillt en del blod, svett & tårar. Men det är ju sådan Jaffa är (lev med det, jag pratar fortf om mig själv i tredje person)

Största nitlotten 2013? -Måste nog vara Chickenbones, mår mest bara illa när jag tänker på det och har mer eller mindre raderat den perioden från databasen..
Högsta vinsten 2013? -Jävligt svår en.. Bråvalla höll en klass för sig men De Van spelningen på James i höstas var en av dem bättre kvällarna jag någonsin upplevt!
Musikåret 2013? Fantastiskt! Släppts så mycket bra musik detta året så jag vet inte riktigt var jag ska börja. De Van släppte deras andra album: Current end of Days som är en helt enastående skiva som förtjänar högsta betyg i alla kategorier! Stone Sour släppte House of gold & bones part 2 i början av året och även där har vi en platta som är bra från början till slut. Avenged sevenfold släppte Hail to the king som jag också rekommenderar starkt.. Om vi ska komma in på svenskt ¨å är Huvudet bland molnen med Movits! en jädrigt fin skiva också! Fan, ka pladdra på här i evigheter men måste bara tillägga att In flames & maskinen spelar in material för nya plattor som skall komma i år! Awesome!

2013 avslutades på ett fint sätt. Nästan 3veckors semester (börjar jobba på onsdag igen och plugga den 13:e).. Hade en bra julafton, juldag & nyårsafton men även dagarna däremellan vart lite små sjuka.. "Asshole" kom och hälsade på vilket har blivit lite av en jultradition..
Jaja, fattar inte riktigt meningen med detta inlägget för det står inte en enda vettig grej, ingen intressant heller dessutom.. Men dödade en liten stund eftersom jag inte kan sova..
Nu ska jag begrava huvudet i Harry Potter och hoppas att jag somnar innan det blir ljust igen..






 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar