torsdag 9 januari 2014

In my weakest hour I was waiting for a sign...


Att hångla är som att käka hallon-kletet i Singoalla kexen...
Att hångla är verkligen toppen. När man hånglar har man ryggen fri, samtidigt som man får så mycket härligt. Ett hångel behöver inte betyda ett skit. 
Man kan hångla med någon ny när andan faller på.
Att hångla betyder inte att man byter ringar. Det betyder bara att man hånglar. Att man har det jävligt skönt ihop, mer än så behöver det inte vara. Och om det skulle bli mer är det bara en bonus!

-Kände att min poetiska sida behövde krypa ut! Jag är inte frisk!


Onsdag idag vilket betyder Quiz.. Måste ärligt erkänna att vi va skit dåliga, 80-tals disco är absolut inte Jaffas grej! Men trevligt hade vi, det är huvudsaken! Johanna & Tobbe försökte också mycket flitigt! Annars är allt som vanligt, gick tillbaka till verkligheten idag efter tre veckors ledigt.. Ungarna hade lika mycket sprall i benen som innan lovet så allt var nog som vanligt där också! ;)
Imorgon blir det bio med mitt lösa bihang! Kärlek kallas det! Nää, nu ska jag göra ett försök till att somna till Hanky Spanky, vem vet idag kanske det går fint, annars dödar jag nog nån timme ;)

 
WE CAME AS ROMANS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar